søndag den 29. april 2018

Video fra Korea

Fra den 12-24 april var jeg i Seoul i Korea, og det var en interessant oplevelse. Jeg boede på et billigt pensionat og brugte den første halvdel af min tid på at lære de koreanske systemer at kende. For alt er organiseret i Korea og der er maskiner, systemer, regler, forbud, automater, betalingskort og køer for alt.

Der er ingen kriminalitet i dette land, og det er godt, men desværre virker det som om menneskene ikke er særlig interesserede i at kommunikere med de gæster, som vælger at besøge dem. Måske fordi de er bange eller måske fordi de ikke snakker engelsk. Jeg ved det ikke. Men tag selv stilling, når du har set denne video.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Video fra Korea

Fra den 12-24 april var jeg i Seoul i Korea, og det var en interessant oplevelse. Jeg boede på et billigt pensionat og brugte den første ...